förkyld -.-'

*host host* .....


Heej.....

är hemma från skolan p.g.a. förkylning -.-'
hatar å va förkyld.
har hosta, ont i halsen och täppt i näsan. -.-
usch, kan det bli värre?
Det är ju temadag i skolan idag,
vi börjar 9 och slutar halv 2, har typ 3 lektioner (?)
+ rast och lunch.
ni som läser det här;
Vad gjorde ni ? :D
vill veta.
kan liksom nt sms:a eftersom min mobil är helt störd
och det står "Endast nödsamtal" hela tiden.
Igår skulle jag skicka sms till Magda och Marielle och säga
att jag nt kmr imorn, men det har nt skickats än.
Det står i kö. wtf ??
vill ha en ny mobil....., MED mottagning, tack.
Som igår i skolan skulle jag ringa och fråga mamma om jag '
kunde va med Magda och Bella, men jag hade ju ingen mottagning,
jag brukar ha det i skolan men tydligen nt längre.
Men sen fick jag låna Magdas mobil, men det gick nt att jag kunde
va med dom eftersom mamma tyckte att jag skulle va hemma och
krya på mejj till jul!
Jag vill verkligen nt va sjuk på måndag (Vimmeldag), tisdag (avslutning) 
elr torsdag (julafton) !!!
Jag måste bli frisk nuuu!


ingen puss elr kram från mejj idag,
men ni får ett 'xoxo' ;D


xoxo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0