filmkvällen

I söndags var jag ju på filmkväll hos Magda,
jag åkte vid 4 för jag skulle hjälpa Magda att förbereda och så.
Vi började med tacosen, vi gick ut med marchmallerna (stavning?),
och vi gick till hennes grannar och låna 3 Beck filmer.
Sen klockan 5 kom Marielle, Bella och Stephanie.
Vi gick ner med våra saker och sen gick vi upp och åt.
Haha, Bella fick värsta skrattattacken. xD <3
Vi kanske åt i 40 minuter ? haha, men kul va're iaf.
Och inga matkrig. XD
Men sen gick vi ner och titta på Beck annons mannen,
och sen såg vi barnhemmet, en skräckfilm.
Fast den va nt så läskig, men den var skiit bra enligt mejj.
Haha, när vi tittade på barnhemmet så titta jag typ ner för
jag skulle göra ngt med håret, och så börjar Marielle, Bella och Stephanie
gallskrika. Och jag hoppas till och börjar skrika och då börjar tillochmed Magda
skrika som nt är rädd för ngt.
Haha, shit vad rädd jag blev! xD
Men sen så titta vi på två Beck till.
Och så kom Magdas mamma, pappa och syrra hem, så Sara (magdas syrra) titta på den sista
Beck med oss. Sen vid klockan 1 så gick vi och la oss och vi somna vid 4. haha... xD
Jag vakna flera gånger på natten, shit jobbigt så när vi vakna sen vid 11 och gick upp för
att äta brunch så Magdas mamma bah; "Sandra, du ser helt utmattad ut." haha xD
Men sen gick vi ut till en backe på Magdas tomt och åkte pulka, och sen så gick vi till isen
och Bella ramla i, men hon kom ju upp igen. ;'3
Men sen kom pappa och hämta mejj. :/


Tack För Den Bästa Dagen Ever! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

kul :) <3

2009-12-29 @ 15:24:06
Postat av: Lillan

vågar man se barnhemmet tro ? ;3 ;o <33

2009-12-29 @ 15:24:46
Postat av: lisa

vågar jag se barnhemmet eller tror du att jag blir skrajj ? ;o<33

2009-12-30 @ 23:22:26
URL: http://loreentz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0