dagen

Shuuee.

Snabbt inlägg. Enda inlägget idag.

Som ni vet så var jag på stan idag,
det är ju the biggest sale today. xd
aja, jag gick in i jättemånga affärer,
men hitta typ nada.
Men sen så gick jag till gina och köpte
en finfin cardigan. bild kmr....
och sen så träffa jag min kusinvitamin,
haha. Sen gick vi till kina och åt.
Typ china river elr china garden xD
nt min favvo, gillar mest Dragon Palace.
aja, men gotg vare iaf. Sen till efterrätt
åt jag friterad banan och glass.
Ni kanske tkr det låter äckligt,
men det är faktiskt gott. :D
iaf, sen åkte vi till Gränby och titta på H&M,
då köpte jag en tröja, ett bälte och ngt mer (glömt),
och sen gick vi in på gina och jag köpte två tröjor.
På REA! mamma blev chockad. haha. ;3 <3
Jag tittade nyss på Rosa The Movie,
kände bara för't.
Men jag tittade också såklart. Självklart. på
Guds tre flickor! :D
det var bääst som vanligt. ;3
man nu ska jag gå och va lite social mot grannarna
som har kommit över.
haha, dom passa Felicia (lillasyster) hela dan,
åkte pulka m.m (; < 3

kram♥

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0