Dagen + efter

Hejjhejj, dagen var bra,
tänkte berätta lite kort om den.
matten blev inställd eftersom Erica
var sjuk. Yees ;D
maten var jätteäcklig.
Typ potatisgratäng och nån äcklig biff ?
På kreativa tiden skulle vi dansa i gympasalen.
När jag, Magda, Bella och Marielle kom dit så var
det låst, vi testa alla dörrar men dom var låsta.
Sen sa Marielle att det fanns en dörr på baksidan
så vi gick dit och knacka på.
Viktor öppna så snäll som han var. ;D
Sen låste dom den igen och dom låste alla dörrar,
tillochmed dom till omkl'dningrummen, haha....
Sen så hängde vi i ringar, i rep, å jaa....., allt möjligt typ.
Jag knöt ihop två rep så det blev som en gunga
och så tog Magda fart så jag nådde nästan väggen med foten, haha.
Men sen så kom Sms (lärare, Sally Marie Schönning) lr vad hon heter,
men hon kallas Sms, haha.
Och hon blev ganska arg att vi hade tagit fram saker och gått in utan en vuxen,
för det fiick man tydligen nt ? :o
Men sen så kasta Viktor upp sina nycklar (dom satt fast i ett band),
upp i luften så dom fastna i nånting i taket. XD
Stackar'n..... ;D <3
Men sen så körde vi igång med dansen,
vi fick dansa fritt till jullåtar, fett niice. ;D (a)


Efter skolan var jag med Magda, Marielle och Bella hos Magda,
vi hade jättekul som vanligt, pallar nt berätta ngt.... ;s  :o


p.s. Jag ska nt byta skola! d.s.





 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0