2010-01-01

Har precis kommit in.
Har var't ute och tittat på raketer/smällare.
har fotat lite och filmat. :D
Shit vad det small ute. ;D
Först började Felicia grina jättemkt, men sen skratta
hon bara, så det var ju skönt. :)
när vi kom ut så skåla vi med grannarna och deras kompisar.
Det var ngr lite längre bort som hade tänt en brasa, det såg
jättefint och härliigt ut. (y)
Och dum som jag är så tog jag mina puma jogginskor,
jag fick typ en halv meter snö i skon,
men sen så dog mitt batteri till kameran så jag fick gå in och byta
och då passa jag på att byta till mina vinterskor.
jag hade verkligen problem att hitta batterier.
Lr, vi hade inga kvar. Men mamma och pappa har en kamera med
batteri i som jag tänkte låna, men jag fick leta som sjutton efter den!
Men tillslut hitta jag den och kunde ta ngr kort till. :D
Det är ju nytt år så man får väl va snäll,
För man vill ju nt ha en smäll. ;D 









jag tog fler bilder. Dom jag har laddat upp nu är nt så bra, men aja. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0