19/12

Heejjheejj !

Här sitter man å goffar godis då. (;
Är förkyld så då är det bra med godis,
som plåster på såren, you know. ;'3
idag har jag nt gjort så mkt,
typ segat hela morgonen.
Vid 3-tiden åkte jag och min familj till
en kyrkogård där min kusins fru begravades igår. :'( < 3
Vila ifred. R.I.P. :( < 333
det var nt så roligt,
men snällt att åka dit.....
Sen åkte vi till MAXI och handla mat och sånt
och sen åkte vi hem och laga maten. ;D
Jag hjälpte faktist till, det brukar jag göra när
det är snitzel (?), jag brukar panera typ. (;
kulkul.... xD
Och så titta jag på Guds Tre Flickor,
det var najjs. (; < 33
haha, faktist lite läskigt dedär med Britta Johansson,
elr vad hon hette, inget sant menmen.... (;  < 333
haha, jao, å nu sitter jag här å goffar godis och dricker
zingo. (aa) < 333
och drygar vid datan då. ;'3


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0